onsdag 30 december 2009

TACK ANNIE FÖR DU PÅMINDE MIG MED MIN BLOGG! <33

HEJSAN ALLA!!!!!

Förlåt för att jag inet al ut något igår.Men jag gjorde faktiskt ingenting specielt! :O

Men idag! Först var ajg bara med mamma. Vi tittade på tv och så. Sedan åkte hon och solade solariuom så jag satte mig och tittade på tv lite. Jag bläddrade som in i! Det fanns ingenting på tv! Så jag gjoerde mig macka och drack cola. Sedan letade jag lite igen och då var det Lassie. Och mitt i Lasse hör jag någon ropa : " ALICE! VART E DU! KOM HIT! ALICE! KOM NU! " Det var någon som var av med sin hund! Jag sprang ut på balkongen och frågade mig om jag såg hennes hund där upe ifrån och det gjorde jag! Så hon sprang dit jag sa och det slutade lyckligt!

Sedan åkte jag hem till pappa och vi installerade wii! Det var jätte kul! Jag vann över pappa i både tennis och bowling sedan spelade vi basboll fast vi fattade inte det så vi sket i det. Sedan kom Lena ner hon hade gått up klcokan halv 6 för hon och hennes föräldrar skulle kolla en övernattnings lägenhet som dem skulle köpa men halv vägs dampade bilen. Ingen värme och spolar vätskan gick inte så dem fick åka tbx! DÅ såg vi Ice Age 3. Sedan nu sitter jag här upe och tittar på kollo pappor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar