söndag 20 december 2009

KUSINER OCH MORBROR!

HEJSAN ALLA!

Mina kusiner kommer idag eller dem kom igår men aså jag ska träffa dem! LÄNGTAR! Dem bor i Stockholm så jag träffar inte dem så ofta! MIn minsta är 3 år Tilda, Klara 7 år, Julia 6 år. :) Bara små! :) Men det är nog inte lika kul med störe ( tycker jag ) Jag får väl leka med dem. XD

Min morbror kommer också hit! :) Jag kommer så klart fota! Så ni får se det! :) JAG ska få mina julklappar från dem och så! Och vi ska ge deras. Foton på min klädstil och mina nya skor som ajg köpte i Fredags ( var i stan med Panda )

Nu ska jag spela habbo lite sendan ska jag göra vid mig.

Puss Cassiy. Enjoy! ;)

1 kommentar:

  1. Asså cassy du måste hjälpa mig jag kan inte komma in på min habbo för då står det bara att om jag loggar in igen så komper polisen bli kontaktad :S HJÄLP MIG

    jag har hittat ett sätt att följa din blogg så det gör jag nu ha det så kul och du kan inte vi va vänner igen ??

    SvaraRadera