tisdag 22 december 2009

NÄMEN HEJSAN ALLA!


Idag var det skolavsluting! ÄNTLIGEN! Det är så himla skönt!

Skulle åkt till mobilia med Amanda och Isabelle men dem är så JÄVLÖA DUMMA! Dem ( Isabelle ) pallade inte gå hem om mig och hämta pengar ( kan jag hjälpa att jag bor i Hököpinge? ) Sedan så gick jag och kom tbx sen ( då Isabelle hade lagt luren i örat på mig ) Hon ljuger hella tiden och jag kan nog inte vara vän med henne längre! Hatar
folk som ljuger ( menar inte att jag hatar dig nu Issah ) men jag orkar inte!

Jag vet inte om det bara e jag. Men Isabelle låter inte MIG att vara speciel 1 sekund! Utan hon hittar på en lögn historia om något som har hänt. Jag vill OCKSÅ känna mig speciel någon gång?

2 kommentarer:

  1. Jag e ledsen Cassy fast jag bryr mig inte om, om du hatar mig eller ej men jag e säker på en sak .... Jag hatar dig !!!!!!!!!



    OCh försök inte att skylla allt på mig för det var igentligen dig och ditt stpra ego som gjorde allt !!!!!!!

    SvaraRadera