lördag 12 december 2009







HEJSAN ALLA!

Nu har jag varit med pappa och handlat. :D Det blev 2 par jeans! Pappa köpte en iphone vänta! SCH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ni får inte säga något till Lena han vill inte vissa att ahn köpt en än. xD

Jag ska nog köpa en Samsung Jét. :D Eller en iphone jag vet inte riktigt! :O Eller köper jag den märkes! :D

Iaf. Jag har skrivit ner vad Len abrukar klagga på.

Listan blev så här:

Kajal ( Jag vill ha det? Bara Acca det? )

Byxor ( MEN HALLÅ! Det e mode? Kan ajg inte få ha tajta om jag vill? )

Spegeln ( JAG E 12! Jag blir ju anorlunda för varje dag! Får jag inte titta mig själv i spegeln? )

Går efter utsende ( MEN HALLÅ??? Är det inte normalt? Jag e 12? Desutom sa jag bara vad jag tyckte! )

Rädd för Ludde ( Em... han morrade och tittade på mig och börja skälla?? Självklart ajg inte vill puta in stolen då! )







Så. Det var det.


Outfit idag:

Jenas: Kappahl
Svart tröja: Mammas garderob
Väska: Kappahl

Puss Cassiy. Enjoy! ;)

Tycker ni att jag sminkar mig för mycket?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar