tisdag 22 december 2009

hejhej idah har man skapat blogg. idah blir det nog bästa cassy och bästa panda men var inte säker först för det blev lite strul men herregud syskon bråkar eller hur tjejer?? Puss o kram : Isabelle<3

Betyde det ens något för dig?


Har jag berättat för dig vilken fas jag e i! Och du säger att du hatar mig! TRor du det hjälper?

En i min släkt har cancer och jag täbker JÄTTE MYCKET på mina döda djur.

Om du hatar mig. Måste du säga dte just nu när jag inte kan ta imot det?

1 kommentar:

  1. Asså cassy jag e ju inte arg längre och du behöver inte ta bort det men du kan väll iallafall göra ett nytt inlägg där det typ står att dom ska glömma det som stog innan

    För deta är från innan och deta säger jag för att du inte ska göra om det : Kopiera ALDRIG någonting jag skriver , säger eller gör OK?? <3<3

    SvaraRadera