torsdag 31 december 2009

NYÅR!

HEJSAN ALLA!

Äntilgen hemma! Sitter och tittar på film med barnen! <33 BTW! Ska snart få en telefon en BLOGG telefon! YEY!!!!!!!!!!! IAf... de´t var rätt okaj fast Ludde var så rädd för raketerna han hoppade up i mitt knä där ute, så jag gick in med han.

JO! Freddie! JO JÄVLAR! Han vågar iaf ta! Jag menar på mina axlar om jag är ivägen och så! Dem andra killarna vågar fan heller ta på en tjej.

Han är faktiskt as shyst! Vi satt och snackade på hans rum! Men fan vad Carina är sörig! Nicol ( Freddis syster ) och Adam ( Lenas systers barn ) är ju tsm och bara för det ska Freddie och jag bli det också! FAN HELLER! Vi är ju bara en vän! Också ville Freddie lyssna på en låt Carina bah: " Bara om du dansar med Cassiy " Jag bah: " LÄGG AV! " Men men.. dem fortsatte fan palla! Jag gillar han fan bah som vän. men men... nu ska jag fortsätta se filmen!

Puss Cassiy. Enjoy! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar