fredag 11 december 2009


HEJSAN ALLA! Idag har man haft en super bra dag!!!!!!! Det var lucia så vi fick titta på det! Mina vänner va med så det va kul kul! Men Sara började att gråta. Hon satt bredvid mig! Hennes morfar hade tydligen begravds där. :( Men sån tur var hennes mamma där för hennes syster var med. Sedan hade vi myss i skolan med lussekatter och pepparkakor!!! Vi sjöng med. :D

Efter skolan ( som slutade 12 ) skulle jag va med Alicia, Kimpa och Panda men sen kom jag på att jag skulle backa julla gubbar. Så jag fick cyckla hem snabbt som in i och gå ut med Ludde. Han precis sedan kom farfar och vi körde hem till dem och backade.

Efter åt åkte farmor och jag och köpte julklappar till pappa, farfar och Lena. Jag fick också en jacka från JC. Den kommer här.


Klädsel idag:

Jeans: Kappahl
Svart tröja: Mammas garderob
Rosa linne: Grekland
Ljus rosa linne: JC
Jacka: JC
Halsband: Ur och penn

Snygg outfit va? ;)

P.S Förlåt att jag inte har lagt in på ett tag emn ingen kommenterar så det känns inte så lönt. Ska förbättra mig om ni förbättrar er.

Puss Cassiy. Enjoy! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar