fredag 27 november 2009

Melker puss på vidio! :O

Här är en bild på mig innan kalaset! :)
Hejsan!

Jag kom hem från kalaset vid 22:00 men så var det idol sen jul pynt och sedan var det den där nya serien efter idol sen har jag bara varit inne också kom jag på ER!

I allafall. Kalaset var jätte kul!! Men vi körde ryska posten och Melker ( den nya i klassen som tydligen gillar mig och är så otroligt ful/äklig ) valde puss. Det kom på mig och jag ville nt! SÅ jag försökte rymma men det funkade inte. För alla bildade en ring runt om kring och höll fast mig! Alla tog sedan up sina mobiler och fotade/spelade in. Så nu finns det på film! I allafall, sen fick jag sätta mig i en på en stol och slå Panda på armen när han pussade mig! Sen sprang jag till toaletten och tvättade av kinden. Sedan skulle Panda också bli pussad av Melker och Edvin välte min stol och ramlade över mig! HAHA! Låg och as garvade och alla frågade hur det gick! Bilder kommer imorn kan ej ladda över dem för batteriet la av! Min egna fotograf Robin fotade dem. Han sprang runt som en dåre och fotade. Jag har tyvär inge bild på där Melker pussade mig men kanske får tag i en sen. Men nu så har kameran dött så vi får vänta tills imorn. Men kalaset var toppen! Förutom det där. Nu ska jag snart lägga mig!

Puss Cassiy. Enjoy! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar