fredag 20 november 2009



HEJSAN ALLA! Jag hoppas att alla har titta på idol? Eller?

Det är svårt och bestäma vem som kommer åka ut, kanske Mariette??? Eller någon. Själv hejade jag på Nicklas som senare åkte ut så nu hejar jag på Calle som förmodligen kommer komma 3:a ( förmodligen )

Idag har jag iaf varit med Juliia! Vi försökte störa oss på en bonde! :O Sedan gick vi på ett träd över en bäck. Vi höll på att ramla! :O

Och igår så hade jag ett litet problem... en kille hotade mig att säga min största hemlighet för alla i Vellinge om jag inte blev tsm med honom! Jag menar han var faktiskt 14 ÅR! Så den käraste Stoffe hjälpte mig! :) Han lekte att vi var tsm så därför var jag otrogen mot Jakob som den här killen heter... Han sa till och med: " HON ÄR MIIIIINNNNNNN! " För att bli av med honom. Nu sa han: " Om jag inte hittat en tjej på en månad så kommer jag tbx! " Iaf... här kommer en bild på den snälle Stoffe och en på mig ( som vanligt! ) Iaf... älskar er alla!


Puss Cassiy Enjoy! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar