lördag 21 november 2009

Här kommer en bild på min sötaste igelkotte som vi tog hand om som senare dog! :(
Hejsan alla!!! <33

Nu sitter man här och man har precis gjort om i sin blogg, blev ganska nöjd! :) Lis hade samma tema som mig så jag bytade. Men men, nu fick man göra om lite iaf man hade även något att göra. Jag vet att detta är ett ganska sent inlägg men jag hade inget att göra. :) Min dator behöver batteri så nu ska jag fixa det. Men nu ska jag snart lägga mig, är inte särskilt tröt men imorn ska man va med BÄSTA JOJJO och man kanske ska va pigg då. :) Idag har jag inte gjort särskilt mycket idag. Bara slöat framför tv:en. Mamma och jag så " Änglar och demoner och vi såg " When the dark falls " DEm var jätte bra.

Puss puss. Cassiy! ENJOY! ;>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar