måndag 9 november 2009

Hoppas detta imte tråkar ut er!


Okej, nu ska jag passa på att berätta lite om mig själv och min dag. Som i värsta fall varit jävlugt tråkig!


Jag är en tjej som inte har någon speciell still. Jag har lite olika från dagarna. Jag bara ÄLSKAR djur! DJur är mitt liv! Jag har nog inte brytt mig särskilt förren typ nu. Nu ska ni få veta om min familj så ni hänger med när jag berättar. Min mamma och pappa är skilda, min pappa har precis hittat en ny tjej som heter Lena, visst hon är väl snäll IBLAND! Ibland ät jon bara för jobbig!

Min dag: Vi har temavecka på min skola. Det innebär att vi inte har någon läxa, som glädjer mig.
Men vi såg på en film i skolan " Flyga drake " Som var riktigt sorlig. Jag bara hatar sorliga grajer! Jag började nästan gråta, satt och hållde inne. Vi har även fått veta en hell dell om våran vänskaps skola i Afganistan.

Nu ska vi snart hem till Lenas kompis som fyller år. Det kommer bli tråkigt, men man får stå ut med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar